VRAGEN OVER TICKETS?
Tickets moeten worden uitgeprint en meegenomen voor toegang tot de locatie (op je telefoon mag ook).
• Wij verzoeken je om het ticket van te voren op je telefoon te downloaden.
• Foto's, Screenshots of een copy van je ticket is NIET geldig!
• Zet de helderheid van je telefoon zo hoog mogelijk.
In verband met de enorme drukte verzoeken wij jullie je ticket en lidmaatschap/registratie nummer bij binnenkomst gereed te houden.
Voor verdere vragen over jullie ticket, betalingen of je bestelling, kunnen jullie contact met ons opnemen via e-mail info@fun4two.nl
Annulering-regels!
Kan ik mijn ticket annuleren? Onze plannen zijn gewijzigd.
* Annuleren van tickets is niet mogelijk! Wel is het mogelijk je ticket te verkopen aan een andere fan.
Dat is mogelijk via Ticketswap en SDC, je kunt daar jullie ticket te koop aanbieden.
Ook geeft Fun4Two je de mogelijkheid, jullie ticket te verplaatsen naar een reguliere zondag.
LET OP: Het verplaatsen van een ticket is maar 1 x mogelijk!
(Dit dient uiterlijk 12:00 uur op de dag van het betreffende feest aan ons worden gemeld)
Daarna wordt niets meer in behandeling genomen en ben je helaas je geld kwijt!
* Overname van tickets is geheel voor eigen risico.
* Eenmaal aangeschafte tickets worden niet teruggenomen.
|